http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Sunday, July 7, 2024

Datang Bersihkan Sawang Blog

 Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Entah angin apa yang tetiba datang kat aku hari ni, tetiba tergerak hati nak bukak blog aku ni. Tak sangka last aku update blog ni on 2021 and now middle 2024. Aku pun dah lupa style n setting yang aku guna dalam penulisan blog aku ni.

Jumlah orang baca blog aku based on hari, minggu dan bulan ni 

For those tetiba baca entri aku ni, aku nak ucapkan terima kasih. Mana aku tahu ada orang baca blog aku? Blog sekarang ni boleh fungsi statistik, dia boleh tahu berapa ramai yang datang tengok blog aku ni and im also shocked.

Ramai betul tengok blog aku on 3rd july, rasa macam termasuk je ni.
 Bukan depa baca pun

Apa yang aku nak membebel ek dah alang2 buka blog ni untuk menulis? Just hope orang yang baca entri aku ni dapat doakan aku pada tahun 2024 ni boleh dapat young rich handsome sado setia sugar daddy or gorgeous rich sugar mummy yang boleh jaga + tanggung aku fizikal+mental+rohani+jasmani+zahir+batin+luaran+dalaman aku ni hingga dunia ni dah tak ada rupa macam dunia lagi. Tak boleh belah permintaan aku ni tapi dalam hati memang ini yang aku harapkan. Dont dare to judge me without knowing who i am.

Ok la, bye2.

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...