http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Thursday, August 6, 2020

Blogspot New Feature

Wah, asalnya aku just nak tengok & update tentang story semalam tapi bila login blog aku ni, tetiba design & feature blog dah bertukar baru. Tak pasti sama ada sebab aku bukak guna phone or what tapi last aku update entry pun guna phone juga & masa tu still guna feature design yang lama. Secara kasarnya, aku suka design dia & senang nak guna untuk update dalam phone. Good job blogspot designer team. Cuma still kena upgrade lagi sebab agak sukar nak skroll ke atas je bila nak tulis entry ni, yang semua ok setakat yang aku discover ni.

Antara design yang dah bertukar di akaun aku
Semalam pun aku baru perasan yang Google Chrome punya tab design nak berubah & i like it sebab senang nak asingkan tab yang aku selalu guna & tengok selalu since satu website tu kadang suka bukak 2 ke 3 tab (especially website anime ><).

Feature baru dekat tab Google Chrome


Ok r, tu je nak story untuk hari ni. Story asal yang aku nak cerita tu tunggu nanti lor aku update. 
😆😂😘

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...