http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Saturday, August 30, 2014

Serius Lama Gila Aku Tak Menulis....


Sejujurnya banyak gila aku nak cerita dalam blog aku nie...
Tentang cuti sem 3 bulan aku, cerita aku kerja part time n brenti keja sebab bengkek dengan bos aku.....
Cerita pasal result asama n result peksa.....
Cerita pada azam aku yang aku rasa cuma capai satu je berbanding 3 azam atas sebab yang aku sendiri tak ingat....
Dan banyak gila lagi....
Tu belum lagi masuk tentang sambungan cerita travel aku dekat Johor dan travel baru aku pergi Cameron Highlands....
Entah betul ke idok aku eja, aku pun tak taw n malas dah nak amek taw.....
Sebab ye aku pun tak taw....

Bila aku bukak blog aku nie....
Yang aku taw cuma baca entri orang lain je......

Nak menulis sendiri pun dah tak ada mood dah.....
Ok r, nak choww dulu......

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...