http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Thursday, May 16, 2013

Khas Untuk Kak Neon & Kak Z....

Hari ini nak buat entri pendek sikit. Sempena Hari Guru ini saya nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru di dunia terutama sekali rakan-rakan blogger saya iaitu Kak Neon dan juga Kak Z atau pun Kak Zara. Saya rasa inilah masanya untuk guru-guru dapat rehatkan diri buat sementara waktu, bersuka ria dan paling penting sekali mengira berapa HADIAH dapat untuk tahun ini >_< (hahahahah..jahat ye saya). Tapi apa-apa pun terima kasih kepada semua guru yang sangup bersusah payah mengajar kami yang bebal dari dulu sehingga tak bebal sekarang (tapi masih ada sikit serpihan-serpihan bebal tu). Jadi disini saya nak dendangkan sebuah lagu khas untuk guru-guru yang cun melecun ini hasil dari carian Youtube...(ok, sebenar ye nampak kawan post dekat FB tadi). Harap akak-akak nie terhibur dan Selamat Hari Guru...



p/s: Jangan stress-stress taw untuk hari ini....

8 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Terima kasih banyak2
Takky

:)

Azian Elias said...

salam kenalll


i pun bekas guru.. dapat gak ucapan hari guru..

Time Traveller Boy said...

Guru segala gurun mendapat ucapan selamat hari guru huhuuu.. :D

takky said...

lord zara: same2...

azian elias: mmg khas utk para guru pun...jadi kire ye ko pun termasuk skali...

time traveller boy: gurun?????

Time Traveller Boy said...

oh silap.. guru segala guru.. :P
( kes nak cepat ) hahaha..

takky said...

taw.....
saje je tulis mcm tu...
lame plak x dpt komen dari reader len....
hihihihhi

Silampuneon Neo said...

sebenarnya dah tgk lama dah entry ni dan dah jawab tanxx takky dalam hati..tapi tak sempat drop komen.. hehe..nah amik balik..TQ takky :)

takky said...

sama-sama kak neon...
btw, hope dapat tgk latest entri pasal nuffnang...
ade pening sikit dekat situ...

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...