http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Monday, December 17, 2012

Lagi 4 View Nak Masuk 11000

Salam....
Nak buat entri pendek hari ini....
Setelah 3 tahun lebih aku tubuhkan blog aku nie....
Baru aku sedar bahawa hampir 11000 pembaca yang telah singgah atau tersinggah ke blog aku...
Walaupun ianya satu angka yang kecik bagi bloger yang popular....
Namun bagi aku itu satu perkara yang membanggakan....
Terima kasih kepada semua yang telah sudi atau tersudi membaca blog ini...
Diharap blog aku dapat memberi sedikit informasi kepada anda semua di luar sana...


Tarikh mula     :  1 Julai 2009
Nama blog      :  Journey of My Life
Sebab blog      :  Nak luahkan perasaan sedih dan kecewa dengan
                           hidup....
Sekarang         :  Mula sedar apa itu kehidupan dan ambil pengajaran dari
                           masalah yang berlaku...
Kawan blog     :  Kak Neon (Silampuneon),
yg rajin baca       Fakhrul (dulu la, sekarang tak konfem)
Kawan yg tahu :  Kak Hana, Amalina, Firdaus, Fakhrul (semuanya  
identiti sebenar    terkejut bila tahu aku pemilik blog nie lagi-lagi fakhrul 
                           sebab dialah blogger yang last tahu identiti sebenar aku)

Apa lagi ye nak tulis? Itu sahaja lah buat masa ini. Kepada blog ini, selamat ulang tahun yang ke - 3 pada bulan Julai yang lepas, hahahaha (lambat ye ko wish blog ko ye takky, selamat dia tak kuat merajuk)

2 comments:

Mrs Nurul said...

assalamualaikum ! yela..kan nak tggu hang update cita.. mmg berjeman ler....mana pi ? bz manjang eh...
waaa bangga dengan blog ni juge !

takky said...

wasalam....
minggu nie busy dgn last minute test, asgm, presentation...
owh, keje dulu pun x setension study nie...
tapi rasa puas bile sume ye dah sentel
^u^

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...