http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Monday, December 24, 2012

Bila Lelaki Buat Kerja...

Hari ini ingat nak mula ulang kaji, jadi semangat la naik bilik untuk ambil buku teks Kenegaraan untuk baca. Waktu nak keluarkan buku teks tu, tetiba baru perasan yang hadiah untuk esok tak balut lagi. Jadi dalam waktu asar macam tu, aku dah siap-siapkan bahan untuk mula balut hadiah kahwin untuk kawan aku esok dan siap dalam pukul 6.30 petang tadi. paling payah  nak buat lipat-lipat dekat bahagian hujung tu (dah la 1st time buat lipat-lipat macam nie). Dah terlebih bajet beli 2 helai pembalut sebab ingat hadiah aku tu besar sangat. Jadi inilah hasil ye....

[ Amacam, ok tak aku buat sendiri? ]

Tadi ada sorang kawan aku upload gambar kawan aku yang kawin tu nikah, rupanya esok cuma hari bersanding dan walimatus urus (betul ke ejaan aku nie?). Tahniah sebab dah jadi bini orang, tak sia-sia cinta monyet kau ek, x silap aku yang korang start bercinta dalam tingkatan 4 sebab laki ye tingkatan 5 (beza cuma setahun saja)

Pape pun tahniah diucapkan, mujur pengantin ye tak tahu pasal blog aku nie. Harap izinkan den post sikit gambar kad kahwin tu ye, just sebagai perhiasan untuk gambar yang 100% siap saja.....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...