http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Monday, September 24, 2012

Bila Asyik Batal Sahaja....


Secara jujurnya, perkara yang paling aku tak suka sewaktu belajar ini ialah pabila kelas terpaksa dibatalkan atas sebab-sebab yang tidak diketahui. Pada mulanya memang orang akan suka sebab ada masa terluang (bukan aku ye) tapi kalau dah selalu sangat kelas batal, korang tak rasa tertekan ke? Bayangkan bila korang dah siap mandi apa bagai semua, siap dah pakai stoking sebelah lagi (aku le tu) ataupun dah sampai separuh jalan ke kelas, tetiba dapat sms yang kelas dibatalkan....apa perasaan korang?

[ Gambar: Rasa marah sebab kelas asyik batal dan pening sebab asyik bangun tidur banyak kali ]

Perlu ingat bahawa bila kelas telah dibatalkan, pasti ada kelas ganti (memang syukur sangat-sangat kalau lecturer malas wat kelas ganti n bagi markah FREE) dan selalu ye kita tak tahu bila kelas ganti tu akan diadakan. Cuba korang bayangkan masa korang ada perkara penting yang lain, masa tu la kena buat kelas ganti...tak ke naya tu. Hidup nie memang perlu bayangkan perkara-perkara macam ini terutama pelajar sebab dengan cara ini korang akan sedar bertapa berharganya masa itu. 

Disebabkan kelas asyik batal, aku pun malas nak study sebab aku nie jenis yang belajar dalam kelas. Kalau luar kelas tu agak sukar sikit. Huhuhuhuhu, dah lari tajuk nampak gayanya....hilang dah masa berharga aku. ~_~;....

p/s: tension sebab kelas tetiba batal, ngantuk sgt la nie tapi tak boleh tidur.....

3 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

hahah takky... ade ke camtu.. i ingat pasal kentot asyik terbatal semayang je hehehe..

takpe all the vbest laa takky ;P

Wanda Azahar said...

haha memang bengang kalau cancel kelas pagi2..lagi2 kalau dah sampai kelas..dah dudok dlm 15,20 minit..kelas cancel pulak..haihhh

takky said...

kak neon: kalau batal 2 x pe sebab makin byk kali kita amik wuduk, makin byk dosa yg boleh digugurkan dari titisan air wuduk yg menitis 2...
fuh, hebat ye den berkate-kate sampai den pun tergamam)

wanda: 2 la pasal, bayangkan kalau kelas ari 2 cuma ada 1 je...tetiba batal last minute, mesti rasa fedup kan....

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...