http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Tuesday, February 22, 2011

Lets Go 'JOM PUSING-PUSING"

sudah dekat seminggu aku tak up-date blog ni....
nampak sangat kesibukan aku telah melanda dengan sangat mendadak.....
(ceh, mengayat num 1 ek kau takky)
jadi setelah sekian lama aku dok  membebel2 pasal blog final projek aku....
pada masa dulu2....
(korang nak baca balik ke kisah dulu)
rajin2 la klik dekat bahagian modul nanti ya...

sekarang ini sudah menjadi kewajiban hamba BETA....
untuk mempromosikan blog final projek ini kepada kalian semua....
diharap kalian dapat menghebahkannya kepada orang ramai....
terutama kepada orang HULU LANGAT ye....
(blog dah lawa, baru sesuai promote kan3)

 [ Bahagian atas blog Final Projek aku & this is my latest entry for my final projects' blog ]

N to readers from other country...
don't feel shy to comment my final projects' blog....
your comment really2 help in my study...
this message also dedicated to student2 Malaysia....
(whom study in oversea)
it much more better if u leave the comment...
in your study language now days...

hihihihhihhi.....
one more thing....
don't forget to leave your nickname on your comment...
as a prove that the comment are original from u.....

disamping itu juga.....
kepada para pembaca yang sudah mengenali identiti penulis yang hina ini....
(dan yang akan mengenali diri penulis ini)
diharap agar anda buat2 la tidak kenal ya....
sebab budak kelas aku masih belum tahu apa2 ttg blog personal aku ini...
bukannya apa.....
kalau mereka tahu nanti....
kecoh dibuatnya.....
sedangkan kisah aku duduk buat assignment dengan budak perempuan...
dah boleh kecoh sampai seminggu lebih...
(selepas ditambah dengan perisa tiruan & ajinamoto yang tak elok untuk kesihatan)
inikan pula bila mereka baca blog personal aku ini....
lagi la naya aku dibuatnya

jadi aku amat2 la berharap kepada anda sekalian....
jangan lupa promote2 sekali blog final projek aku dekat rakan2 anda ya....
majulah sektor pelancongan untuk negara.....
marilah beramai-ramai baca blog final projek aku.....

JOM PUSING-PUSING HULU LANGAT
(klik ayat diatas untuk ke blog Final Projek kami)

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...