http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Thursday, February 24, 2011

Kalau Doktor Pun Pening, Aku Lagi Pening....

yup,...
baru balik dari hospital pada petang tadi....
selepas terlambat 3 jam daripada temujanji yang asal...
(lalu dimarahi a.k.a ditegur oleh nurse)
memang kelam kabut jadinya....

[boleh jadi macam ini kalau diteruskan lagi selepas 2 tahun aku tanggung sakit ini]

just nak tulis dalam nie....
yang semua ujian yang aku buat selama ini....
tak ada kesan langsung....
tak ada tindak balas langsung.....
tak bagi apa2 petunjuk langsung....
semua pemeriksaan dari aspek EEG (scan otak) & jantung
(klik ayat berwarna jika nak tahu kisah sebelum ini)
keputusannya hanya ok..ok...OK....
doktor dah pening...
aku lagi la pening...

pening2....
sampai bila la aku nak kena ulang alik ke hospital....
dah tak larat nak ulang alik ke sana...
kena skip kelas lagi....
pastu nak kena mohon cuti lagi...
banyak sangat procedure dia.....
apa2 pun aku harap semuanya selesai dalam sem ini juga....
kalau boleh sangat2.....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...