http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Monday, January 17, 2011

Inilah Masalah Ye Kerja Dengan Orang Dah Perasan Hebat

Tension, Penat dan Buntu....
itulah yang boleh aku gambarkan bila kerja berpasukan...
terutama bila kerjasama dengan orang macam dalam tajuk aku nie....
tension sungguh tahap dewa tingkat berapa.....
aku pun tak tahu.....
tapi yang pasti tension nie buat kepale aku sakit balik....
serius sakit especially bahagian belakang kepale....

[ selamat aku ada 1 je laptop, kalau tidak memang dah jadi macam ini ]

walaupun dalam proposal aku adalah ketua pasukan....
tapi si minah nie pulak yang over2 sangat....
kira baik la aku masih boleh bersabar lagi....
mungkin ko dah lupe tentang peristiwa masa MICE dulu agaknya
peristiwa yang mana semua budak kelas tak sangka aku boleh bersikap demikian....
kalau kau tak nak jadi macam bekas pembantu aku....
baik ko sedar sekarang....
ya, aku sedang MARAH sekarang ini....

dah tahu kau pembantu aku....
buatlah cara pembantu...
janganlah nak arah situ arah sini.....
macam manalah kau tak ramai kawan.....
dan budak kelas tak rapat dengan kau....
walaupun aku nie tak lah sehebat mana dalam kelas...
dan selalu di sindir2 dalam kelas...
tapi mereka masih boleh bergaul dengan aku....
KAU???!!!!!!!!!!!!!!!!

sekarang ini aku masih boleh bersabar...
walaupun aku tengah marah sangat2....
jangan sampai kau jadi macam bekas pembantu aku dulu....
sakit2 tangan pun aku paksa dia buat kerja jugak....
dan semua budak pompuan kelas aku geram dengan aku....
bila aku bagi pesanan ringkas begini pada bekas pembantu aku dulu...

"Allah bagi dua tangan bukan? Tak reti2 nak guna...yang sakit sebelah aje"

kalau kau tak nak tengok aku mengamuk....
baik kau jangan perasan sangat yang kau tu hebat...
budak kumpulan kita pun pening dengan perangai kau...
selamat aku sangup jadi orang tengah antara kau dengan budak kumpulan....
ish, GERAM2!!!!!!!!!!

P/S: budak yg aku cite nie bukan budak yg slalu bantu aku ye, nie kisah budak lain.....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...