http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Sunday, November 7, 2010

Somebody Hack My FB

geram ye aku....
ada orang hack FB aku....
aku dah tak boleh nak komen dekat status dan wall aku...
dan nak komen dekat status kawan2 aku...
dari profile aku....

komen aku tak boleh approved secare tibe2 dari profile aku...

kalau korang yang kena situasi ini....
korang rase geram tak???
mesti geram kan...
lagi2 time tu tengah chating dengan kawan2 mase skola dulu....

aku dok tengah chating dengan  budak kelas aku nie....
tetiba je komen aku tak boleh apporved.....
GERAM,.GERAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tak taw nak cakap ape...
so, buat mase nie nak tenangkan diri...
dengan tengok anime bleach....
kalaula aku nie taicho kump. 4....
(bagi yang follow anime bleach, dia akan faham)
aku nak aje healing laptop aku terus...
senang cite bukan..
bia satu pakej..... 

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...