http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Saturday, November 6, 2010

OK KE DESIGN BARU AKU NIE???

aku baru sahaja selesai mengubah suai design blog aku.....


header blog aku sebelum ini...


background blog aku sebelum ini

kepada para pembaca yang melawat blog aku....
harap anda semua dapat membaca dengan lebih selesa....
selepas pengubahsuaian ini....

aku nie bukan ye reti nak edit2 macam orang lain...
html, wordpress dan setaraf dengan ye itu....
memang satu haprak pun aku tak taw....
nak mengedit nie je pun aku start pukul 11 malam tadi....
jadi korang boleh agak berapa lame aku mengedit ye....

bagi heater baru tu....
aku cume edit pakai mirc word sahaja....
ulang lagi sekali...
MICR WORD SAHAJA...
terima kasih kepada staf tempat praktikal aku....
sebab ajar aku macam mana nak mengedit kerja2 macam nie.....
cuba aku nie terlebih explore kot.....
sampai boleh gabungkan ye jadi pic aku...
(perasan la pulak, TOBAT2)

k la.....
sampai sini dulu....
masih penat mengedit nie...
sila bagi komen ye nanti....
hihihihhi....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...