http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Friday, November 26, 2010

Mahal Ke Tag Aku Nie???

ok2.....
aku telah ditag oleh senior ini....
agak pening jugak bile memikirkan apa jawapan yang perlu aku bagi....

 [ mati akal memikirkan jawapan pada soklan2 killer nie]

adakah mahu jujur 1000%....
ataupun jujur 100% sahaja???
(ade beza ke???)

fikir puye fikir puye fikir....
ok, sudah decide....
jawab sebaik-baik ye...
demi tidak menghampakan senior aku...
(ceh, ayat dah gempak aje...baling kerusi baru taw)

berikut merupakan soalan2 panas yang telah ditagkan....
(saye copy paste soalan je, jangan marah ye)



♥ Apa yang penting dalam hidup korang?
internet, laptop, kipas makanan, duet....
(aku x msukkan agama sebab aku slalu qado smayang, while family plak sebab slalu gaduh)
 
♥ Benda terakhir yang korang beli pakai duit korang sendiri?
External hard disk 
(duet yg ayah masukkan dlm bank kite kire duet kite jugak la kan???)
 
♥ Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan korang nanti?
tak pernah terfikir pun sebab tak pernah berkapel lagi...

♥ Adakah korang sedang bercinta sekarang?
yup, with my LAPTOP....

♥ Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
sampai ko sudah rosak teruk, slagi boleh diformat akan ku format sampai ku jumpe kekasih baru...
(eh? o_O)

♥ Dimana korang selalu jumpe kekasih korang?
disebelahku sejurus ku membuka mata tiap2 hari...

♥ Novel / Buku / Majalah yang terakhir korang beli?
Majalah Manga Arena edisi khas
(semate-mate nak tunggu bas sampai tyme nak balik umah dari poli)
 
♥ Apakah nama penuh korang?
hahahhah, mane leh g taw...habes lor rahsia den nanti...
(jangan marah ye senior coz maybe u still donno who am i, really sorry)


♥ Antara mak dan ayah, yang mana korang lebih mesra?
????
ntoh lor, tengok situasi kot....
kadang2 depan kite dorang jadi len depan orang len dorang jadi lain.... 

♥ Namakan orang yang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
nak jumpe doraemon dan conan, boleh tak???
( Please3!!!!! Onegaishimasu )

♥ Adakah korang basuh baju sendiri?
of cos lor, law tidak tak bergerak lar mesih basuh kat umah nie...

♥ Dimanakah tempat betul2 korang nak pergi?
Conan Town at Tottori, tak puas hati sebab tak dapat pergi dulu...
(tanah suci tempat yg wajib pergi, bukan tempat yg betul2 nak pergi)
beza ye ^^


♥ pilih salah satu peluk atau cium?
ikut step2 lor, jangan gelojoh sangat...
(huh??? O_O)


♥ 5 benda yang korang sangat2 sayang dalam hidup korang?
laptop, handset, sapu tangan, jam tangan n dompet
(dah kate benda, betul tak???)

♥ 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
1. Muzik violin dari movie Kamen Rider skunk nie (hihihihi)
2. Going Against Fate - OST East Of Eden (ringtone msg)
3. OST Bleach Opening 7 (ringtone call)
4. Gold dgn Hell No dari kumpulan Kat-Tun (HONTONI2 SUKI ^O^)
5. Lagu FT Island (gara2 kawan poli aku but thankz)
hihihi, terlebih kuata...tak ape kan??? lame nie aku pikir taw

♥ Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
cannot tell u but aku sambut kat dorm tanpa diketahui oleh roomate2 aku
hihihhihihi........

♥ 6 orang blogger yang korang nak tag?
(harap ke tiga2 nie bace entry saye ini)
(boleh aku tag ko balik x????)
dan pada sape2 yg bace post ini....

ini lor luahan hati saye...
(yup, this is itz)
jadi kepada sesiapa yang bace entry ini....
boleh lor tinggalkan komen dan cadangan serta pertanyaan...
jika anda rase pelik n curiga dengan jawapan saye....
huhuhuhhuhuhu
(ape punye ayat la aku nie)

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...