http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Wednesday, November 24, 2010

Aku Dah Tak Tahan Lagi....

kepada sesiapa yang belum lagi membaca entry semalam....
sila klik pada link tersebut untuk memahami entry ini....

seriusly aku sudah tidak tahan....
sudah beberapa hari aku tak makan....
hanya makan kerepek, kerepek ,kerepek.....
kenapalah asyik2 lelaki aje yang kene mengalah????

[sudah lama tidak memakan daging putih dan merah serta sayur]

akhirnya terpaksa juga la aku pergi beli makanan dekat luar....
aku sudah tidak tahan lagi menahan kebuluran aku ini....
suka hati korang la nak marah ke ape ke nanti....
yang pasti ari nie aku malas nak buat kerja umah aku...
rumah ini bukan aku sorang saje yang duduk....
anak ade 6 orang.....
yang tinggal ade 4 orang....
tak kan nak mengharap sorang je buat kerja...
lagi 3 itu goyang kaki....

sudah la....
daripada aku bertengkar dengan korang sume...
lebih baik aku bercakap dengan laptop dan kipas....
lagi senang hati aku...
dan badan aku tidak sepanas dahulu...
(kerana menahan geram dan marah)

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...