http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Friday, October 22, 2010

cerita pendek XPDC....

terima kasih diucapkan kepada pensyarah aku....
sebab ape????
sebab dye suruh semua student buat jurnal...
bagi yg mengikuti XPDC kali ini....

jadi, entry aku kali nie...
just copy n paste dri jurnal yg aku telah buat....
just the story je lor...
gamba2 kene tggu dulu ye....






Sebenarnya, lepas kami habis buat show...
Ada sesi "Bersamamu"...
Sesi luahan hati dan perasaan sebabkan oleh persahabatan....
kalian boleh rujuk sajak ini...
(sajak ke?? boleh lor bagi aku)
untuk korang paham...
(law x paham, boleh bagi komen kat post nie)



aku ingat nak letak video 4 asgm nie sekali...
tapi kalau aku letak...
agak2 identiti aku terdedah tak???
masih dalam pertimbangan sama ada nak letak video ataupun tidak....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...