http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Friday, November 27, 2009

why always be like this????

ari ni aku ajak ayah aku p klinik,
coz nak amek result darah aku......

darah yg aku hantar b4 nie....
[korg leh bace balik page blog yg awal2]
so, pagi nie aku p la sane dgn ayah aku.....


pas dah amek nombo giliran,
aku tggu la mcm org len tggu giliran...
b4 aku jumpe doktor,
aku p check tekanan darah....
nurse 2 ckp tekanan darah aku tggi but dye taye ckup tido ke x....
aku pun ckp la yg aku just tido 6jam je smalam....
then dye ckp maybe tekanan darah aku dipengaruhi oleh x ckup tido....
masa 2 aku x syak ape2....

tapi....
bile jumpe dokter,
dye terkejut coz tekanan aku tggi sgt.....
n x normal dgn umur aku.....
aku ckp la yang aku tido x ckup.....
but dokter 2 ckp,
tekanan darah x kan tggi cm nie even x ckup tido

so, mcm2 dye taye.....
aku pun jawab la ape yg aku lh jawab....
bile dipikirkan balik....
takut mule dtg dalam diri....
muda2 dh ade sakit mcm nie....

nty aku kene p cek lagi sekali....
but this tyme kene cek 1 badan......
hope everything is fine.....
INSYAALLAH......

aku x nak mati muda....
banyak lagi perkara yg aku ingin buat....
plus amalan aku bkan ye banyak lagi...
huhuhuhu

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...