http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Saturday, November 28, 2009

episod terakhir

habis je program seminar yang kami buat.......
FUHH!!!!!!! LEGA GILA............
1 beban dah tak de.....

program yg tggal cume dinner n convention kt klcc......
mase 2 lh la kite org rehat kjap but ak x lh rehat.....
esok ye ak dh kne p jumpe lecturer utk bincang psal dinner....

30 oktober 2009 - dinner

ari 2 kami kne susun dewan banquet for dinner kami....
kelam kabut gak r ak cos nk kene arrange sume.....
mane nk letak meja, kain ckup ke x, brape mic nak gune....
n mcm2 g r.....
biro2 len yg arrange brg dorg sume kne dptkan approve ak....
coz nak taw ok ke x (takut ak bebel kat dorg je nty)
so, nak tak nak aku r kene pusing 1 dewan 2....
coz nak make sure sume ok...

biro len relax je????
dorang mmg nampak relax coz dorg x slalu kene attack....
plus law dorg salah, aku kene dulu coz aku bahagian protokol.....
so, paham2 je cm ne situasi aku time 2....

malam 2 boleh dibuktikan yg aku mmg bahagian protokol.....
pas sampai je kat dewan kul 7.30mlm,
aku terus g taw bdak klas yang............

1 G MEJA LUPA NAK SIAPKAN!!!!!!!!!!!!!!!
utk sape??? bdak klas taye....
utk staf2 cleaner yg kami jemput.....
bdak2 pun nk start marah but x taw knape ak lh jawab marah dorg 2...
aku just cakap yg...

"ak mane nak ingat sume....banyak benda aku uruskan pagi tadi...korang pun nampakkan pagi tadi kelam kabut aku dibuatnya...slamat korg tolong, law x mampus aku"

sekali ade org backup aku plak.....
thankz gile la wei....
aku just bagi cadangan yg 1 meja bdak bagi kat staf 2....
bdak2 2 pandai2 tumpang meja len kjap...
1 masalah selesai but masalah len timbul.....

ade lecturer yg ckp x nak datang dinner tetiba datang....
meja sume dah ade nama....
so, skali lagi otak aku terpakse bekerja...
pk puye pk, pembantu aku bagi idea kat aku.....

"kite kluakan kerusi lebih dulu wat backup, g pun chair cloths (kain utk kerusi) ade lebih....law ade lecturer len dtg, kite just masukkan dye mane2...."

thankz shaz....
aku pun ok je r n ckp kt dye tlg bagi taw bdak dapur utk tambah set pinggan .....

malam 2 mmg penat n enjoy.....
sume lecturer yang datang ckp bagus, ok, nice job n mcm2 la.....
hmph, berbaloi-baloi kerja yg kami buat..

itu saje la cite yang aku boleh sampaikan untuk tajuk seminar ni....
cite psal aku p trip ke KLCC 2 korg x yah taw la...
coz x brape best n x byk cite y aku lh kongsi dlm nie....
(kate diari, sape nak bace blog aku nie)
huhuhu....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...