http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Sunday, November 15, 2009

episod 5

26/10/2009 - pagi seminar

masa yang tunggu2 sudah tiba....
berdebar gle jantung aku ari nie....
takut banggat kerna tersilap langkah,
waduh abis markah gue dipotong sama encik redzuan....

pagi masa tgh siap2 nk p dsu, aku dpt msg shaz yang kad jemputan encik khirun x de.....X DE!!!!!!!!!! Argh, geram ye....klau encik redzuan taw mampus aku kene attack dgn dye g......

so, dlm perjalanan ke dsu...
aku membebel la sorg2 n roomate aku buat dono aje...
malas nak layan aku la kot.....
n ari tu semua berjalan dgn lancarye (but x de la lancar sgt)

petang 2, aku iring la vip ye klua dari dewan tuk p tea-time
aku, roomate aku dgn assistent die ikut iring skali....
rezki dtg tanpa di duga.....
vip 2 ajak kami makan dgn dorg skali...
dok tgh shok dgr cite dorang tetiba terdengar la 1 statement...
statement yang mengatakan bahwa.......

EN. REDZUAN KAWIN BLAN 3 '10 NTY!!!!!!
terkjut kami n aku tertawa kuat coz dapat cite bru....
slamat dye swuh kami simpan rahsia....
hiiihihi..

[memandangkan x de sape bace blog aku, 2 psal aku cite dlm nie....dah kate blog mcm diari, tulis je la...bru aku prasan, aku ade tertulis nama aku dlm episod y lepas....agak2 korang kenal ke sape aku?????hope x]

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...