http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Sunday, November 15, 2009

episod 4

25/10/2009 - persiapan sebelum seminar

esok seminar yang kelas aku rancang akan bermula.....
banyak kerja yang aku kene buat....
dah nama ye kerja protokol, tugas aku memang banyak tyme kat sini...

siapkan itenerary, susun dsu, make sure barang2 semua cukup n mcm2 g.....
peneng kepala jugak r masa tu...
selamat bdak klas ade tolong aku...
THANKZ U GUYZ.......

malam 2, kami buat rehearsal g.....
n encik redzuan cek preparation kami...
n serangan ke atas aku telah dilancarkan...

dye nak aku wat itenerary yang betul2 detail ttg event nie....
n dye nak aku cek bahagian mc sepanjang event berjalan.....
ya Allah, awat la payah sgt tugas chek ni??!!!
x pe la, bak kate bujang lapok.....
COBAAN!!!!!

hmph, mcm mane la esok ye nty....
risau gle aku....
hope everything are fine...
aminnnnnnnn!!!!!!!!!!!

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...