http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Saturday, November 14, 2009

continue with 3rd episod

24/10/2009 - kene hentam dengan en. redzuan

argh!!!!!!!!!!!!!!!
tension sungguh aku ari tu....
semua gara2 seminar yang kami kene buat....
abis aku kene attack dengan lecturer aku yang sorang nie....
macam nie cite ye

ari tu aku dengan certain bdak klas aku baru balik dari dsu coz setup pentas utk seminar....
dalam perjalanan balik dari sana kami singgah kejap jh (jabatan study aku)
masa tu:

aku: wei korang, yang homestay haji dorani 2 dah konfem ke datang???
bdak klas: dah but dye belum g bagi biodata dye...
aku: la, aku nak biodata dye, nak masukkan dalam itenerary.
bdak klas: jom p jh jap jumpe miss fazelah, kite pinjam kete dye jap p jumpa si dorani 2...(sambil tunjuk kete baru miss)

sampai je sane bdak klas aku hp la miss pakai HP aku dengan niat nak pinjam...
malang ye dye x de kat jh, dye ade kat perak skunk nie....
bdak2 nie pun sambung pkai hp aku n tepon en redzuan plak...

bdak klas: salam encik, encik ade kat jh ke skunk nie????
encik: salam oit, kenapa????
bdak klas: macam nie, kami ade perkara skit yang nak bincang dengan encik. encik kat mane skunk nie?????
encik: saya ade kat ofis depan.
bdak klas: owh, ye ke!! kami kat loby jh skunk nie...kami jumpe encik ye...
encik: hmph, nanti saya datang....

masa jumpa tu kite orang cakap la masalah yang kite orang hadapi.....
encik redzuan pun cakap la something (sory, dh tak brape ingat)
n then dye taye aku pasal persiapan yang aku dah buat...

encik: ha, camne dengan bahagian protokol????
aku: stakat nie semua ok cume itinerary blum siap coz dorang blum jumpe en rahman g...
encik: lecturer2 taw x yang isnin nie ade seminar??
aku: sudah encik, saye dah bagi surat kat lecturer2 jh but yang ajar bdak tourism je la.....
encik: asal ko x ajak semua??!!! patut la ade lecturer taye aku bile seminar nie nak mula...
aku: la, nak kene ajak semua ke?? abis nanti bdak hotcat nak blaja cam mane???
encik: alahai ko nie, ajak ke la, dorang nak pegi ke x ke bia p dorang je. ko ajak je semua lecturer, nanti dorang cakap aku x jemput dorang p seminar nie.....
aku: la hai...hmph, nanti saye jemput la.
encik: ko nak jemput macam mane, isnin nie dah start takky oit....korg nie wat pening aku je la, macam2 hal....yang en rahman tu sampai bile??
bdak klas: dye cakap kul 8.
encik: mana sempat, homestay dengan poli nie bkan ye dekat...dari sane je dah lebih 30 minit, event start kul 8.45pagi. Korang percaye la cakap aku yang dye sampai lambat punye nanti.....

suasana diam wat seketika.

encik: semalam PA korang jumpa aku, dye cakap dye x dapat g kad dinner korang. korang dah bagi ke lum?? ha takky, dah bagi ke lum???
aku: kad en khirun tu shaz yang pegang....
encik: aduh!, kusut kusut....

n aku pun terus terusan di attack oleh nya....
aku pun terus menjadi kusut masai
sambung ke next episod............

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...