http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Tuesday, September 22, 2009

SALAM AIDLFITRI MINAL AIDILWALFAIZIN

dh lame x bukak benda ini....
rupe2 ye sebulan dh berlalu,
PUASA pun dh abis...
RAYA pula dah menjelma...
banyak yang berlaku masa puasa ari 2.....
1st puasa kt rumah PA,
mkn sama2 dgn classmate
n macam2 g.....
pahit manis banyak berlaku masa puasa.....
malangye INTERNET tak ada masa nak tulis kt sini....

kini aku nak tulis apa yang berlaku kt sini....
sampai aku mula pikir yang aku dh lama tak buka blogger aku...
semua berpunca dari adek aku yang BANGANG 2.....
susah sangat ke nak mintak maaf kat aku....
mintak maaf dengan cara yang betul.....
cerita ye macam ni...

pak long aku datang ari ni...
masa nak balik dia bagi duet raye kt aku....
memandangkan semua adik beradik aku tak ade kt tingkat bawah,
dia bagi duet raye kat aku....
so, aku la yang pegang semua duet raya dorang....

lepas dorang balik aku cakap kat adik aku,
kalau nak duat raya mintak maaf kat aku....
dia lebih sanggup tunggu aku bagi duet raya 2 kat dia sendiri daripada mintak maaf....
bertuah betul budak sengal 2....
bila aku tak bagi, dia amek handfon aku....
konon2 nak buat sistem barter la 2...
last2 aku campak duat raye 2 atas lantai....
biaq pi la handfon 2...
nanti dia letak kat atas meja jugak....

budak 2 memang sangat BENGONG!!!!!!....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...