http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Friday, July 31, 2009

SEHARI SEBELUM PULANG

semalam tibala sudah saat aku menghabiskan sisa2 hidup di rumah....
kerana aku akan balik ke politeknik aku [terpaksa ac2ally]
so, banyak kenangan terINDAH telah dicipta sebelum pulang ke penjara sementara ni...[penjara???bolehla...]antara kenangan manis b4 balik:

a)sambut birthday lebih awal dari biasa..
-hihihi, tak sangka aku cakap main2 pun boleh dapat betul...
-bangga gila....
-dapat 2 jenis kek pulak tu...
ni strawberry cheese kek ...
[tak taw apa nama dia but yang taw ada rasa cheese...]

yang ni pulak blueberry tart....
sedap.....yummi!!!!!!
sebenarye hari tu aku cakap kat mama yang aku nak blueberry cheese kek...
tapi mama beli 2 jenis ni sebab kek tu tak ada....
HAPPY GILA.....
apa lagi yang ditunggu....
malam tu my family sambut ramai2.....
banyak ambik gamba masa tu.....
dan adik pulak wat2 diet....
tak kesah la adeik oit.....
b)tak sangka akak aku belikan topup untuk aku....
-celcom RM10...
kira dapat hadiah dari dia gak la tu.....
c)dapat pendrive baru....
-mam beli 2..
-satu untuk aku dan 1 g untuk akak aku yang ke-3.....
mama beli 2 sebab birthday kami dalam bulan yang sama.....
seronok bukan main aku lagi masa tu....
dan pada masa itu aku rasakan yang budi aku dibalas dengan baik skali oleh Allah....
niat aku untuk sambut birthday mama dulu dibalas dengan seBEST ini....
syukran jazilan ya Allah...
syukran jazilan ya ummi wa abi...
SYUKRAN JAZILAN......
p/s: gamba family tak dapat letak sebab kamera ada kat mama....hiihiihiiiii.....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...