http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Friday, July 24, 2009

I HATE IT!!!!!!!

kebelakangan ni aku selalu jumpa dhiye....
aku tak taw kenapa....
pantang aku tak taw nak wat ape...
pantang je ada masa terluang...
aku pikir pasal dhiye...
aku nak tengok dhiye....
padahal aku taw yang dhiye tu tak elok untuk diri aku....
demi hidup aku...
kenapa aku tak boleh nak elakkan daripada terus jumpa @ tengok dhiye????
kan aku pernah janji yang aku tak kan wat ape2 yang berkaitan dengan dhiye lagi....
KENAPA!!!!!!!.........
kenapa aku tak boleh nak kotakan janji aku pada diriku ini.....
ya Allah, bantulah aku...
aku dah tak terdaya nak buat apa lagi.....

p/s: korang yang baca blog ni pun tolong doakan aku ye....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...