http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Tuesday, December 4, 2012

Minggu Sibuk Sudah Bermula

Tak boleh nak update banyak-banyak sangat enrti sekarang ini. Terlalu busy dengan benda-benda yang patut dan tidak patut untuk dibuat. Kau tengok, mukadimah untuk entri nie pun tak ada bagi salam menandakan aku nie nie sibuk bebenor (jangan amalkan di mana-mana ye)....Apa kabar kepada pembaca-pembaca sekalian yang saja singgah ataupun tersinggah ke blog ini. Harap semuanya sihat-sihat belaka. Sambung balik topik dekat atas tadi, aku sudah pun memasuki minggu sibuk memanjang dalam musim belajar. Yup, dalam akhir-akhir semester nie memang semua pelajar Uni akan mula start dengan kesibukan masing-masing.

[ Gambar: Memang den sibuk n lelah untuk benda patut dan tak patut ]

Antara kesibukan yang patut dan tak patut aku buat punyalah banyak, ada beberapa topik yang aku nak tulis dalam blog nie sejak minggu lepas tapi asyik terkendala sahaja untuk tulis disebabkan sibuk. antara topik-topik yang nak tulis:

  1. Pening dengan assignment group.
  2. 1st time pergi makan steambot.
  3. OMG, aku jumpa dunia buku aku
  4. Terjumpa sifat lama aku pada orang lain (ingat nak buat entri motivasi sikit)
  5. Maraton wayang
  6. Busy gila tapi asyik tengok cerita jugak
  7. Dan lain-lain
tapi semuanya yang di atas aku tak dapat nak tulis disebabkan oleh beberapa faktor:
  1. Assignment group usahawan terlalu buat last minute.
  2. Line internet lembab
  3. Sekali dah tengok cerita bersiri, tak leh nak tinggal.
  4. Test around d corner dah but sekali je bukak buku.
  5. Dan lain-lain faktor yang mengarut.
Ok la, dah tak tahu nak buat apa. Apa-apa pun selamat ber-test, assignment dan presentation pada semua pelajar-pelajar Uni yang sedang bergusti dengan mereka semua (belum masuk gusti dengan final exam lagi). Ok la, wasalam dan jumpa lagi....

P/S: owh lupa lagi 1 entry yang plan nak tulis "blog den dah cecah 10 000 view".

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...