http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Wednesday, July 4, 2012

PC Asyik Restart Saje.....

Habisla, habisla, habisla....PC sebelah nie asyik restart saje tak habis-habis. Aku dah tak tahu nak buat macam mana nak buat. Dah la tu PC untuk kerja, huhuhuhuuuhuhu......

[ Gambar: Habis la, habisla, habisla....]

Tadi ingat nak tengok Running Man sebab hari ini aku dapat habiskan semua kerja lebih awal daripada biasa. Nak buka Facebook rasa malas pula sebab dah tak tahu nak buat apa dengan Facebook. Jadi masa tengah tengok episod baru tu, tetibe dia hang sampai berbunyi-bunyi.

Cuak punya pasal, aku tekan butang 'on/off' tu sampai skrin pc padam. Bila aku on balik, aku ingatkan dah ok. Sekali dia ulang ulang dan ulang lagi benda yang sama. Perkara nie jadi pada pukul 3 pagi tadi dan sekarang dah nak masuk pukul 5 pagi. Huhuhuuuhu, selalu ye ok je bila aku tengok cerita dekat tempat kerja aku nie lagi-lagi tengok anime....tapi pc lain la, bukan PC sebelah nie....

Hmph, bila dah tulis nie rasa lega sikit. Selamat hari nie orang IT kerja, kalau cuti memang habis la.... ~_~;

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...