http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Friday, July 13, 2012

Alhamdulillah, Dapat Juga Belajar....

argh, happy yeeeeeeeeeeeee................
akhirnya dapat jugak aku sambung belajar,
syukur alhamdulillah.....
^O^

 [ Keputusan aku dah keluar ]

aku ingat keputusan keluar semalam tapi check2 tak dapat....
mujur tergerak hati untuk check keputusan hari ini...
sebab selalunya keputusan akan keluar sama ada hari kamis atau jumaat....
my parents so happy with that news....
im also happy...

akhirnya rindu untuk belajar terubat...
tak sabar rasanya nak rasa kembali stress belajar...
dan juga keseronokkan belajar....
belajar pelancongan memang best....
sambil menyelam minum air
(sambil belajar boleh pergi jalan-jalan)
hihihihihihih c(=

3 comments:

d_LA said...

wahhh..tahniah2..rindunye nk blaja blk tp otak dh berkarat gila ni..haha..blaja rjn2 ye

░♥si lampu neon♥░ said...

wowwwwwwwwwwwwwww tahniah takky ! hahah lepas ni kembali stress macam bese laa ye...lepas tu i gelak kat u laju2 =) heehehe tak laa motivate kat u aa.. i tak gelak ok.

takky said...

cet, lebih rela stress blaja dari stree keje...
tapi wat masa nie lor...
hhiihhihihi c(=

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...