http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Monday, April 9, 2012

Pening Nak Pasang Nuffnang

Hari aku ambil masa hampir  6 jam, dari pukul 10 pagi tadi sampai pukul 5.15 petang hanya untuk memasang Nuffnang dalam blog aku. Aku nie bukan ye reti bab-bab html dan sewaktu dengannya. Dah ikut tutorial pun tak jadi juga apa yang aku buat, cari satu-satu mana ayat yang sama macam yang ditunjuk dalam tutorial tapi tak jumpa juga. Bila main letak je, habis semuanya lari. Selamat aku tak save lagi benda nie tapi bila buat dua tiga kali, logo kecik Nuffnang je yang keluar, gambar iklanya tak keluar pula. Aduh, pening kepala aku.

[ Muka depan Nuffnang yang aku printscreen tadi ]

Aku rasa kena rehat kejap dan tengok balik nanti macam mana nak buat. Aku ingat nak letak iklan Nuffnang ni setiap entri aku, letak antara perenggan ataupun atas LinkWithin tapi asyik tak jadi saja. Ok la, nak rehat mandi dan sembahyang dahulu. Malam ni aku kerja malam start pukul 11 malam sampai 7 pagi. Kira kepala tak ada la pening sangat layan karenah tetamu hotel nanti...^O^

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...