http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Wednesday, November 30, 2011

Selamat Hari Lahir Kak Neon.....

Salam kak neon,
tadi saya baru sahaja buka blog saya dan baca entry pasal kek blueberry cheese tu....
dan saya tak tahu plak yg semalam hari lahir akak....
jadi kat sini saya nak ucapkan...

[ Gambar: yang ke berapa ye, 24 atau 25 tahun?tak kisah la....]

pape pun semoga akak panjang umur,
murah rezeki,
dicucuri rahmat....
dan sentiasa bahagia dan gembira dengan kehidupan yang akak lalui.....
amin ya robbal alamin....
^O^

2 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

Takky...tanxx sgt sbb sudi wish...walaupun i baru je buka entri ni...imsorry i mmg cr ms sesuai utk komen in bulk :-) tanx...im24th nowhuhuhu terharu tau...satu satunye blogger yang buat entri khas tuuuuuu :-)

takky said...

xpe....
24 ye?
means beza umo kite 3 tahun lor....
^O^

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...