http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Monday, January 31, 2011

Kawan Ku Di Mesir, Harap Kau Selamat...

baru sahaja baca berita tentang keadaan yang berlaku dekat mesir dalam blog bro ariffshah tadi...
beberapa hari lalu aku ade dengar jugak pasal rusuhan ini...
tapi tak berapa jelas....
dan masa tu tengah berebut remote control dengan adek....

bila dah baca entry terbaru bro ariff....
baru aku tahu cerita yang sebenar...
dan ianya betul2 buat aku risau teramat sangat....
semuanya sebab kawan aku belajar disana...
rusuhan tu berlaku dekat dengan kawasan Kaherah....
tempat kawan aku 2 belajar.....
nama dia Aiman Dan Bin Anuar...
my best fwend dari sekolah rendah lagi....
start darjah 4 sampai sekarang...

[ nie gambar mase kami nak raikan dia dapat blaja di Kaherah dekat TS pada 2008 ]

sekarang betul2 risau sebab langsung tak sebarang berita tentang dia....
bagi ym dengan msg dekat FB pun tak jawab mase mula2 tahu pasal rusuhan tu....
rupa2 nya baru tahu yang kat sane line internet dan telefon dah tak berapa clear sangat...
lepas aku baca note dekat blog ariff yang diberi oleh salah seorang pembacanya....
(klik dekat nama blog ariff untuk tahu lebih lanjut apa yang berlaku dekat sana)

Text : Surat yang diberi oleh salah seorang pembaca bro ariff kepada beliau ]

aku harap kau selamat aiman....
dan tiada apa-apa yang berlaku dekat kau....
dah lama kita tak berjumpa....
raya tahun lepas pun sempat jumpa dalam 10 min saja.....
itu pun sebab aku dah nak balik poli....
dan aku nak juga jumpa kau....
harap tahun nie kita boleh berjumpa lagi....
InsyaAllah....

2 comments:

EmanTheHalia said...

doakan mereka semua. amin..

takky said...

amin ya robbal alamin...
thankz eman....

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...