http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Sunday, January 2, 2011

Emosi Stabil Lepas Pembedahan Tairot Adalah Azam 2011 Aku

ramai yang bercakap soal azam tahun baru bila baca dekat status FB masing2....
bagi aku, ntah lor.....
ada azam ke tak ade ke sama je bagi aku....
tapi bila fikir balik....
kenapa tak nak buat perubahan??
at least ada jugak kenangan bila anak2 taye nty...
(OMG, jauh gile aku fikir nie)

jadi aku pun ingin membuat hajat @ azam aku pada tahun ini....
(sama aje kan maksud 2 nie? tembak aje lor)
iaitu aku dapat kawal emosi aku....
bila pembedahan tairot aku ini selesai....
segala cerita tentang penyakit dan sakit yang aku tulis dalam ini...
ada kaitan dengan sakit tairot aku....
tapi cerita yang INI paling jelas tentang sakit tairot aku....

[boleh tak pasang azam baru bila nampak tahi bintang?]

dokter kata tairot ini akan mempengaruhi emosi seharian pesakit....
sebab itulah selama ini kebanyakkan entry aku selalu beremosi....
terutama bila bercakap tentang final projek aku...
tairot aku semakin besar dan aku pun kadang2 makin susah nak bernafas....
(especially tyme nak tido)

disebabkan itu aku amat2 berharap...
agar semuanya dapat berakhir dengan selamat...
emosi aku akan stabil....
dan aku dapat hidup gembira seperti orang lain....
tanpa perlu berselindung lagi....
itulah yang penting bagi aku....

4 comments:

Anonymous said...

Il semble que vous soyez un expert dans ce domaine, vos remarques sont tres interessantes, merci.

- Daniel

takky said...

tout ce qui est écrit dans ce blog est ce que j'ai vécu jusqu'ici. Merci d'avoir lu mon blog. Je l'apprécie vraiment. ^ ^ O s'il vous plaît désolé si ma grammaire mal parce que je utiliser translet google pour écrire ce commentaire. hihihihihiiihi

░♥si lampu neon♥░ said...

APE KO BUAT NI TAKKY HAHAHA LEH PLAK LAYAN ANON ATAS NI..


ANWAY AKU HARAP KO CEPAT SEMBUT..SIHAT SELALU..JGN EMO EMO K =) BE HAPPY..


ENTRI MANTAP & MELETOZZ :
# RAHSIA KULIT CERAH MACAM FATIN LIYANA#
# PUSH UP BRA PEREMPUAN#
# PANGGILAN TELEFON NUFFNANG !#
# UPDATE PENEMPATAN GURU 2011#

takky said...

huhuhuhhuhu...
org french bagi komen kt blog aku..
tetiba truje...
2 sebab layan aje...
hihihihihhii

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...