http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Monday, November 1, 2010

ketagih punya pasal....

lega rasanya dapat online ari nie....
bukan ye sebab dapat bukak FB...
tapi sebab dapat bace blog....

seriously aku tengah ketagih...
ketagih nak bace blog dan tulis blog
(kalau aku ade cerita lor)
terutama blog kak zara dan juga blog ariffshah nie...
aku suke bace tentang life dorang...
tentang life kawan2 dorang....
dan tentang pengalaman hidup dorang...
(ok, im mention the same thing 3 times)

disebabkan punya ketagih tak dapat bace blog malam semalam...
aku tak boleh tidor langsung...
orang lain sume minum nescafe tak nak tidor...
(sebab ari ni start final exam)
tapi aku tak boleh tidor sebab tak dapat bace blog mereka
(korang boleh klik kat nama blog 2)

jadi....
langkah2 untuk aku dapat tidor semalam ialah:
  1. bace doa tidor...
  2. dengar lagu nasyid....
  3. tengok video xpdc kumpulan aku....
  4. dengar lagu ending movie kamen rider blade...
  5. dengar muzik violin dalam movie kamen rider kiva banyak kali....
  6. bace nota marketing aku
secare tak langsung...
aku dapat tidur dengan nyenyak skali...
dan hanya tersedar bila dah subuh....
huhuhuhuhuhu

1 comment:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

aaa..takky.
That's so sweet dear.

Good luck untuk exam ya?
:)

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...