http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Sunday, October 3, 2010

tak sedar mereka disisiku....

HALIMUNAN....
itu yang boleh aku gambarkan....
kerana aku tidak sedar.....
yang mereka ada disisiku....
sentiasa menyokong aku.....
tanpa aku sedar....

itu yang boleh aku gambarkan....
mungkin selama ini aku banyak mencoret....
dan berkate tentang persahabatan...
yang aku sangkakan telah hilang dihayut arus...

tetapi sebenar ye tidak...
mereka masih disisiku...
masih sentiasa menyokongku...
dan memberi kata2 semangat...
untuk aku teruskan hidup.....

cume aku sahaja yang tidak nampak...
bukan kerana mataku buta....
tetapi hatiku ini tertutup agak ye...
bahawa mereka semua menyokong aku...
tanpa aku sedar....

so, bile tgk balik gamba2 korang kat FB....
bace komen2 korang.....
n kate2 semangat korang untuk aku....
baru aku sedar yang aku tidak keseorangan....
baru aku sedar yang kita semua merindui saat2 lalu...
dan kita semua menghadapi masalah yang same....

oleh sebab itu...
aku TAK BOLEH MENGALAH......
terutama sekali pada korang semua....
kerana korang semua sudah lame menghulurkan tangan padaku....
tinggal aku sahaja yang perlu menyambutnya....
tunggu aku kerana aku pasti akan menyambut tangan kalian semua....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...