http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Sunday, September 5, 2010

tak sah kalau tak buat.... :((

ape la nak jadi dengan aku nie....
kalau tak buat memang tak sah rase ye...
diri aku yang sebenar nie...
suka sangat SUSAHKAN orang....

pagi tadi ayah aku bagi ceramah...
dan kakak aku telah jadi pembantu dia...
di MEJA MAKAN tyme SAHUR...

semuanya pasal hendak anta aku balik...
ke POLI yg sengal dan bengong tu....
banyak ceramah dan cadangan yang dorg bagi....
untuk aku balik sendiri...
but, entah la....
aku rase malas sangat nak fikir benda2 semua 2...
sebab aku taw...
kalau benda 2 aku dah x nak buat....
cakap la sejuta kali pun aku  

TETAP X NAK BUAT!!!

law cakap nak buat 2...
x sampai 1 @ 2 hours je i agree with that suggestion...
like my nitemare tyme form 4....
(sumpah aku tak nak ingat lagi pasal tu...SIOT tul!!!!)

so, kesimpulannya....
aku lebih suka susahkan orang a.k.a family aku...
daripada kawan2 dan orang lain...

1st reason : nak tak nak aku still family dorang...
(malang betul parentz aku dapat anak mcm aku nie)

2nd reason: kawan2 just sekejap je buat baik, lame2 kutuk mengutuk kat dlm FB....
(sebab aku dah selalu kena, ckp kat family pun dorg x caye)

3rd reason: aku memang x suka naik transport awam except LRT, KTM, Monorail or ape2 saje yang berkaitan dengan kereta api ...
(x taw la kenape but kalau boleh aku mmg nak elakkan naik benda2 tu)

itu je luahan aku untuk ari nie
(after berbuka selepas aku tangguh tulis nie tyme pagi tadi)
by d way, my EVIL SELF is back....
n im toooooo lazy to do the gud things....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...