http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Tuesday, September 7, 2010

cemburu dengan persahabatan mereka....

aku cemburukan persahabatan mereka...
kerana persahabatan itulah yang aku idamkan selama ini...
aku harap aku dapat menjalinkan persahabatan seperti itu....
bercerita dan berkongsi bersama...
suka duka, tawa ria dan seumpamanya....
walaupun sudah berjauhan diantara kita....

aku cemburukan persahabatan mereka....
kerana persahabatan inilah yang aku idamkan selama ini....
namun aku gembira dengan persahabatan mereka....
kerana telah memberi inspirasi kepada diriku....
yang miskin dengan nilai persahabatan....
yang semakin sukar dicari kini....

aku doakan persahabatan kalian akan berkekalan...
dan gembira seadanya....
sehingga ke akhir hayat....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...