http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Friday, July 2, 2010

Selamat Ulang Tahun PERTAMA....

just nk cakap.....
selamat ulang tahun PERTAMA....
kepada BLOG aku....
pada 1 Julai 2010 ini......

setelah hampir seminggu lebih aku x online....
(akibat poli aku x de wireless)
akhir ye dapat jugak aku lepaskan rinduku padanya...
hihiihi.....

macam2 berlaku dalam seminggu ini...
but disebabkan aku x dapat nak kongsi bersama....
pada masa tersebut juga...
so aku just boleh tulis point aje disini....
antara yang berlaku dalam masa seminggu ini.....
  • rumah sewa aku ade problem n aku baru buat rayuan asrama kat poli aku petang tadi....
  • hari selasa bersamaan 29 Julai 2010, aku telah merayau tanpa dirancang ke KL dari sabak bernam start pukul 6.00 petang hingga pukul 8.00 PAGI (KERJA GILA YANG PALING TERUK PENAH AKU BUAT)
  • kawan aku kene ganggu LAGI dengan boyfwens dye yg tengah gila dan psyko habis...(SUDAH BUAT LAPORAN POLIS TENGAH HARI TADI COZ LAKI 2 BUAT KACAU KAT RUMAH SEWA DIA)
  • seorang lagi kawan aku (budak pompuan jugak) trauma nak bawak kereta coz tyme dorang nak pegi lunch kat depan poli aku tadi, tetiba ade sorang budak tergelincir dari motor n telah masuk ke bawah kereta dye....
  • sabtu yang lalu, aku terkejutz gila coz tetiba bdak pompuan klas aku yang tumpang sementara di rumah sewa aku (tingkat bawah) wat BBQ tanpa dirancang...
itu lah antara perkara-perkara yang telah berlaku....
dalam masa seminggu ini....
huhuhuhu....

dan sebelum terlupa,
esok hari jumaat bersamaan 2 JULAI 2010....
aku akan pergi ke HBKL coz ade appoitment dengan dokter di sane...

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...