http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Sunday, September 2, 2012

Bakal Pelajar UMT Sesi Sept 2012

argh, risau ye menunggu pagi esok (padahal dah pagi pun nie) sebab nanti nak kena daftar belajar dekat UMT untuk kemasukkan degree. Bertolak dari rumah tadi pukul 4 petang dan sampai ke hotel dekat Kuala Terengganu dalam pukul 10 lebih, anggaran dalam 6 jam perjalanan tadi. Dalam kereta tadi pun aku tidur je memanjang. Serius ngantuk gila masa dalam perjalanan tadi, time berhenti dekat RnR Termeloh pun masih rasa ngantuk sampai kalau boleh aku nak tidur je dekat meja makan tu. Selamat ayah aku bagi timing untuk gerak, baru aku bergegas beli apa-apa untuk makan dalam kereta.

[ Gambar: Sementara ada gambar betul, hihihihihi >< ]

Masa sampai dekat sempadan Terangganu tadi, hujan dah turun. Serius aku rasa seeeejuk sangat sebab masa hujan tu turun, kereta tengah lalu dekat tepi pantai (nampak sangat aku tak tahu ada kat mana sebenar ye tapi yang pasti dah masuk Terengganu dah). Jadi hujan dia lain macam sikit dari hujan KL. Suasana dekat sini pun nampak lain sikit, kena biasakan diri takut culture shock pula. Masih boleh faham apa yang orang-orang Terengganu cakap (curi-curi dengar sebenarnya) tapi kalau nak balas balik, harap maaf la.

Sekarang ini aku dah tak boleh tidur. Tu yang meng-online tengah-tengah malam ini. Nasib baik bawa laptop sekali masuk bilik hotel, kalau nak online pakai phone alamat ye memang sampai esok pagi la tak dapat nak connection dengan internet. Ok la, nak cek pape yang patut dekat FB n emel. Kalau ada wireless dekat UMT nanti, boleh aku online lagi....kawan aku kata UMT baru buat wireless but tak konfem lagi ada ke tak...aku dengar khabar je la...

p/s: kena biasakan diri dengan sistem window 7, baru je tukar OS laptop nie...aduh, malas ye nak explore ~_~"

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...