http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Monday, April 23, 2012

Ada Orang Klik Iklan Nuffnang Aku?!!

Sebenarnya aku buka inbox Nuffnang aku tadi sebab nak update senarai Nuffnang Evangelist. Sambil-sambil tu aku tengok la apa yang patut aku tambah atau tolak dalam akaun Nuffnang aku tu. Masa aku cek apa yang patut, tiba-tiba aku nampak yang ini.


[ Aku dapat klik dari Kempen Petronas rasanya ini ]

Hihihi, tak sangka ada kempen masuk dalam blog aku nie. Aku pun sebenarnya masih samar-samar atau lebih senang nak difahamkan ialah blur pasal Nuffnang nie. Baru masuk RM 0.25 pun tiba-tiba dah gembira. Mungkin sebab teruja agaknya sebab ada orang klik iklan dalam blog aku. Maknanya masih ada orang yang sudi baca entri-entri dalam blog aku yang tak seberapa nie. Ok la, itu saja nak cerita dalam nie. Niat nak periksa emel je, tak sangka boleh melilau sampai buka Nuffnang pula....( Nuffnang pun ada inbox apa kan3 ? )

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...