http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Saturday, August 14, 2010

welcome back RAMADHAN.....

aduhai....
x sangke cepat je masa berlalu....
n kini bulan pose pun dah tiba....

baru skunk aku dapat update blog aku nie....
but sory my reader....
i don't have any news to give u right now....
law sebelum nie ade lor....
but disebabkan line internet tak ade kat sini....
(thankz 2 hafiz coz bagi pinjam broadband)
aku tak dapat nk kongsi cite aku....

banyak yang pahit berlaku....
n sikit yang manis berlaku.....
(standart la 2, ^^)
cume yang boleh aku katakan sekarang nie....
aku berniat untuk menjadi jahat wat masa sekarang nie...

JAHAT???
jangan korang salah anggap taw...
jahat bagi pandangan aku is nakal.....
bukan ape la kan....
bile kita banyak wat nakal n tak skema....
(dulu aku skema tyme skola, bosan bile pikir balik)
banyak kenangan yang tak boleh dilupakan....
dan aku baru nak berjinak-jinak dalam hal ini....
huhuhuhuhuhu....

ape-ape cite nanti akan aku cube nukilankan ye...
di dalam blog aku nie....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...