http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Sunday, June 13, 2010

org TAK berguna sebenarnya BERGUNA....

post kali ini aku tujukan kepada rakan2 poliku...
even korg x bace post nie...
(mmg x pon coz x de sape taw aku ade blog)
aku tetap akan menulis ye....
demi nasihat kepade org ramai....
(ceh, mcm la aku nie bek sgt)

kesah ye begini....
bdak klas laki aku...
merangkap ketua klas....
offer kami sewa umah kt umah nenek dye...
mmg dye dh plan dari sem 3 g....
so, disebabkan lgsung x de probz....
(dye yg cakap)
aku pun dpt wat praktikal dgn senang ati...

tup tap tetiba....
dye msg smalam yg ayah dye x bgi ramai2 ddk umah 2...
yg boleh cume 2 org je....
mule ye aku x syak yg dye ade plan something...
but kawan aku yg x dpt ddk pun ckp kt aku...

asal kite 2 je yg dpt msg, si dia 2 x dpt msg but dapat ddk plak??
aku taye dye, dye ckp maybe dye dipilih kot. 
Dorg mcm dh plan awal2 je dowh...

bukan nk PARADOIK but.....
skunk nie aku x taw mane satu betul n mane satu salah....
ye r, aku nie jnis sengal skit...
so, bab kene mengena nie aku la slalu jadi mangse ye....
jadi sekarang nie aku x taw ape nak buat....

ape kaitan tajuk nie dgn cite dye???
kaitan dye org yg x berguna 2...
a.k.a bdak yg ramai bdak klas aku benci yg tolong aku....
ingat x post aku yg lepas....
psal bdak klas aku gaduh kt wall FB???
dye r tolong aku...
(skit je tlg but im still hargai ye)

2 le....
sometimes....
kite rase kawan2 kite 2 semuanya berguna...
n boleh diharap...
but sometimes kite x taw ade udang disebalik batu....

skunk nie kawan aku....
merangkap ketua klas aku 2.....
lgsung x msg aku dh....
pas bg taw ttg umah sewa 2....
dh la aku LI jauh...
umah pun jauh....
(3jam dari umah ke poli)
kampung dye kat c2...
x kn dye x nk ofer tlg carikan ke....
bukan le mengharap...
but darurat dowh....
24/6 nie dh start sem 5....
mane aku nk duduk nty????
huuhuhuhu......

note: msg aku smalam psal nk tumpang on 17/6 nie pun dye x balas lagi....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...