http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Friday, June 18, 2010

love him??? i don't know...

aku pasti ramai orang di luar sana....
sangat menyayangi orang yang mereka sayang....
aku pun same....
sangat menyayangi die.....
tapi itu dulu.....
skunk nie aku tak tahu.....

jangan salah sangke ye...
aku wat post nie...
sempena HARI BAPA ok....
itu la yang aku rungsing skunk nie.....

sejak aku balik dari LANGKAWI nie....
aku jarang berbual dengan parentz aku....
aku tak tahu kenapa...
but aku rassa janggal....
baru tadi aku mintak maaf dengan ayah aku...
coz aku tak balas msg die kemarin....
msg ttg umah sewa aku 2...
ntah le...
aku pun x taw....

walaupun aku dah pun mintak maaf tadi....
(just send msg sori n tell the truth)
but im still feel weird...
rase bersalah masih ade dalam diri....
entah le....
aku pun tak paham dengan diri aku nie...

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...