http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Saturday, May 29, 2010

pecah TEMBELANG???!!!!!

dah pecah tembelang....
dah PECAH!!!!!!!!!!!!!!!!!
but not me....
bdak praktikal baru yg pecah tembelang....
sape yg pecahkan???
rakan seangkatan aku yg pecahkan....
tanpe disengajakan....
nak taw cite penuh???
ok.....

kawan aku nie die slalu on9 pkai tagged....
(ianya same cm myspace, facebook n so on)
so, disebabkan die sorg je pakai tagged...
dye cube r cari profile bdak praktikal baru...
(baru dpt taw n ingat nk add bdak 2 la)
bile dapat je profile bdak baru 2....
wargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bdak baru 2 rupe2 ade add DYE...
(nk tahu DYE 2 sape, bace blog aku b4 b4 nie)
die terkejut bukan kepalang le....
die panggil aku swuh tgk profile bdak 2....
aku pun terkejut le mcm die terkejut...
(but saje je wat terkejut coz aku dh lame taw pun)
die dgn serta merta ye trus seram sejuk...
aku just diam aje la....
(ye r, nk kate ape lagi kn...?)
la nie, aku rase just aku dgn kawan aku 2 je taw psal hal ni...

tyme 2 aku mule pikir....
(mule dh lagi ayat skema nie, hmph....)
kalau la aku yg masuk dlm situasi nie....
mesti aku malu gile,....
malu yg terAMAT AMAT AMAT gile.....
ye r....
privacy kite diketahui oleh orang lain....
huhuhu, x leh nk bayangkan....
pape pun syukur la coz aku makin pulih skunk nie...
even sometyme aku TERjumpe DYE...
(ter la sgt, bengong)

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...