http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Tuesday, May 18, 2010

orewa zutto ZUTTO kirai!!!!!!!!!

tak tahu kenapa...
tak tahu mengapa...
tak tahu apa...
yang boleh menyebabkan aku rasa aku
BENCI SANGAT SANGAT SANGGGGAT!!!!!
pada hari ini.....

entah la.....
pagi tadi elok je mood aku....
boleh gurau senda dgn staf2 kat cni....
ketawe2....
wat lawak 
(skit je, pas2 ketawe byk)
but ble tegur rakan praktikal yg len....
sume wat muke sposen....
n ade sorg staff yg tetiba nk cari pasal dgn aku.....
mood happy aku terus hilang......

hmph.....
entahla....
kadang kala aku tak paham perangai dorg nie...
nk kawan dgn kite....
but wat perangai ntah cam ape2 ntah....

dunia2.....
aku makin tak paham dengan dunia.....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...