http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Saturday, April 3, 2010

how i want to be SOCIAL person????

aduyai...
kenape r aku suke sgt SPOILkan mood org len...
bile org ajak kua 2, p je r....

malam smalam....
kawan sekerja aku ajak aku p klua...
omong ya mau p karaoke...
but b4 2 nk p makan dulu r...

yang aku dah siap2 nk p kdai tapau makanan pun tggu je r...
tggu yg len2 siap....
bukan ape...
ingatkan nk cube happykan diri + nk enjoy..
(kire same la 2)

so, aku pun duduk r cm tunggul kayu....
tggu yg len2 siap...
aku taye driver 2 nty p nak pinjam kete sape...
dye cakap nk pkai kete security
(kecik je kete dye but not kancil)
aku pun diam je r....

mase dok tgh borak2 tu...
buss aku ade skali...
dia tgh tggu geng dia siap coz dorg nk p makan...
buss aku taye r brape org yg p dgn kami...
driver ckp 5 org...

"5 orang???!!!!"

aku dgn muke serba salah tgh pk cm ne nk bagi alasan x nk ikut....
bukan ape...
1st x nk ikut sebab tetiba aku trigat ade cite best pukul 10mlm nanti....
2nd coz kete 2 kecik...
(aku nie besa, mane nk muat law 5 org nek kete 2)
last2 aku bagi alasan num 2...
dlm ati aku:

"apasal la aku bagi alasan yg BODOH cm 2!!!!
bia la aku duduk depan...
yg badan kecik2 duduk la kt blakang"

but nk wat cm ne...
aku law nk buat benda2 yg x penah aku buat...
mmg aku keras kepale...
bab org kedah ckp aku nie ketegaq sgt...
(ketegaq means degil)
even dh di pujuk...
so, dorg pun p la tanpa aku....

hai nasib badan....
mcm mane aku nk social kalau karaoke pun x maw....
payah betul hidup nie...
patut la hidup nie sunyi aje....
>_<;

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...