http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Wednesday, December 30, 2009

salah ke susahkan keluarga???

apa pandangan korg....
law kita slalu mintak tolong pada keluarga....
such as mintak duet blanja....
tolong antakan ke satu tempat.....
n so on yg tidak memudaratkan....
[boleh kire nafkat zahir tuk kita r]

aku masih keliru.....
salah ke aku mintak tolong....
just nak taye pada parents aku....
bleh x dorg antakan aku ke tmpat praktikal aku bukan seperti yg dijanjikan.....
bukan tarikh dafta yg asal...

i know it's hard but...
aku cuma bertaya....
bukan menyuruh.....
nak taye same ade dorg leh anta aku 3 day b4 pendaftaran @ x.....
law tak,
aku leh cakap blik kat tmpat pendaftaran 2....

maybe cara aku bagi msg kat akak aku salah...
[aku mintak dye tolong sampaikan pesanan nie]
but whatz she say back at me!!!!!!


"ko nie law x susahkan org len x boleh ke??!!!!!!!!
law nak sgt pegi la sendri!!!!"


mmg menyakitkan hati dan buat aku rase slalu disisihkan....
[dye r musuh aku dlm family nie, x gaduh lh kiamat kot dunia nie]

aku cume nak bertaye....
aku mintak dorg tlg reply balik msg aku...
supaye aku boleh terangkan dgn lebih lanjut....
but akak aku trus cakap cam 2....
[APAHAL, KENAPA, APASAL!!!!!!!!!!]

aku taw tarikh dafta masih lambat g....
but confirmation nak esok.....
kne taye dulu....
x nak bagi parents aku kelam kabut.....

maaf coz aku dah x taw nak tulis ape...
hati nie sakit sgt.....
terlalu sakit sebab x leh nangis...
sakit, sakit dan sakit...

nie je r y aku boleh rase...
coz mate aku x leh nak mengalirkan air ye lagi.....
hanya hati nie shj y jadi pengganti mate....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...