http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Saturday, December 19, 2009

I HATE FRIDAY

knape aku benci jumaat....
knape aku benci jumaat???
knape aku benci jumaat!!!!!!

semuanya start smalam,

aku bawa keta p tesco nak beli barang...
mula2 semuanya ok,
sampai je kat laluan masuk teso 2...
brush!!! hujan pun turun....
dengan org yang ramai kat sane....
aku pun cuba lah sedaya upaya cari parking
x taw la brape kali aku tawaf tempat parking 2...
last2 dapat gak....
n nitemare hampir2 berlaku...

tyme nak parking 2..
aku hampir2 nak rapat dengan kete org,
slamat prasan....
kemalangan dapat dielakkan....
pas parking dgn elok ye...
aku pun klua shopping cam biasa....

otw balik ke rumah....
kete aku selisih dengan kete cina nak lalu..
[model kete dah lupa...]
cam biasa la, law nak bagi lalu kene elak skit...
pas dye lalu, aku pun teruskan perjalanan but????

CRACK!!!!!
argh, kete ak terlanggar kete depan...
alamak, cm nie nie...
in my mind [RUN 4 UR LIFE!!!!!!!!!!!!]
slamat pemilik kete 2 x de kat situ
ade dlm umah dye la kot...
hope x dgr ape2....


ni la hasil ye pas TERlanggar...
[cina 2 bodoh @ aku??? pilih cina 2!!!!!]

sampai je umah, aku terus cek kete aku....
huhuhuhuhu, nak kate calar byk ke x???
depands la kot but cm ne nak jawab dgn abah n mama nty????

hmph....COBAAN!!!!!!!!!!!!
[padahal takut yang amat]

malam 2 aku dok kemas kini laptop...
hihihi, bru format SENDIRI la katekan...
so, mane file2 yang x nak 2 aku buangla..
sekali tersalah buang file PULAK!!!!!!!!!!!!

abis file games aku hilang,
dah la banyak + games yang aku tgh men pun hilang skali...
huargh!!!! benci ye...x pe cek kat recycle bin dulu....
TAK DE??!!!!! ye la aku lupe
aku terus shift delete tadi...
punah harapan aku...
slamat la lagu n gamba aku x hilang...
law x??????

2 la keDUKAan yang aku hadapi pada 18 desember 2009 ni...
BENCI YE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Mrs Nurul said...

Takky kelakar gile laa i baca entri ni hahahahahahhaahha

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...