http://takky-journeyofmylife.blogspot.com/search/label/travel

Monday, December 28, 2009

bad dream is back.....

dhiye dah dtg kembali....
aku bertemu lagi dgn dhiye....
tapi aku tidak bertemu ye secara berdepan.....
aku hanya membace kisah ye shj....

mmg menyedihkan but sume ye jadi krena aku gak.....
namun ade 1 kesah ttg ye membuatkan aku terhenti seketika.....
terhenti, terpaku, tergamam dan bermacam2 ter lagi.....
ketika itu aku terpikir betul ke kesah nie....

betul ke ape yg ditulis ye......
knape semua nie leh terjadi sedemikian?????
aku terpikir adakah aku akan mengalami nasib yg same seperti ye????
jika aku terus dgn pragai aku yg ingin berjumpa dhiye......

jawapan yg ku ingin cari masih kabur......
ataupun aku yg kabur.......
im so scare....
im so scare....
please, help me somebody.....

No comments:

Kisah2 Sebelum Ini....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...